Joo, Moi kaikille! Päätin aloittaa sitten toisen tarinan Kohtalon käsissä- tarinan rinnalle, ja
pääosassa on Juliette Clau. Eli tarinaa kertoo Juliette, minä-muodossa :D. (Anteeksi sekavuus, aloitetaanhan <3 <;)

2075567.jpg

Tässä on siis perheeni, tai siis entinen perheeni. Siihen kuului isäni, sekä nuori äitini.
Äitini, Janette, sai minut ollessaan kahdeksantoista, nyt hän on kolmekymmentä. Isäni, Joonatan, oli yhdeksäntoista, kun minä siis synnyin.
Mutta joo, mä oon siis kakstoista ja tää on mun tarinani. Äidin, ja isän luonteen saatte kyllä selville tarinani edistyessä, parempi niin. En olis koskaa uskonu, miten voikaan ihmisen käydä, kun vaan seuraa unelmiaan. Mä siis istun keskellä, kiistellen äidin kanssa pikkujutuista.

2075568.jpg

Niin, mä vähän lähempää. Oon periny suurimman osan geeniperintöä isältäni, mutta minulla taitaa silti olla äitini siniset silmät. Mulla oli yhteen aikaan anoreksia, mutta siitäki selvisin helpolla, tai no vähän vähemmän helpolla, mut silti. Meilläpäin yleensä sanotaan, että elämä on sitä, mitä siitä tekee, mut mun elämä ei todellakaan ole sitä.
Mutta kukapa mua uskois ? Senku tietäs. Elämä ei todellakaan ole sitä, mitä siitä haluis tehä.

                                                                                                                                                       

Huh! Siinä se sitten oli. Kommenttia ? =)